حدیث دل

حدیث دل
من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی آبی
ولی باذلت و خواری پی شبنم نمی گردم


  • ۰
  • ۰

دلتنگــــــــــــــــم

روزگار نبودنت را
یادگار می کند…
و من مثل همیشه
خاطره هامون زنده شد…
هنوز نبودنت را
یاد نگرفته ام
گاه دلتنـــــــگ می شوم دلتنـگتر از تمام دلتنگـــــــــی ها
حسرت ها را می شمارم
و باختن ها
وصدای شکستن را
نمیدانم من کدامین امید را نا امید کردم
وکدام خواهش را نشنیدم
وبه کدام دلتنگی خندیدم
که چنین دلتنگــــــــــــــــم
به جنگل سوخته خاطراتم سوگند ، درخت یادت را ، باغبان خواهم بود تا ابد! 

هـمـه گفـتـند : "او" کـه رفــت ، زنـدگی کــن !
ولـــی...
کـسـی درک نـکـرد کــه "او" ...
خـود زنــدگــی ام بــود....

پارسال همین موقع ها کنار هم بودیم

اما امسال من سرباز شدمو تو شدی عروس

(تولدت مبارک عشق سابق)

aloneboy76

  • ۹۵/۰۴/۲۹
  • پویا بیاتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی