حدیث دل

حدیث دل
من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی آبی
ولی باذلت و خواری پی شبنم نمی گردم


  • ۰
  • ۰

خدایا


خــــــدایـــــا...

آغوشت را امشب به من می دهی ؟

 

برایِ گفتن!چیزی ندارم

 

اما برای ِ شنفتن حرفهایِ تو گوش ، بسیار . .


می شود من بغض کنم

 

  تو بگویی :

مگر خدایت نباشد که تو اینگونه بغض کنی . .

 

می شود من بگویم خدایا ؟

تو بگویی : جانِ دلم . .

می شود بیایی ؟

تــــمــــنــــا می کنم

 

 

خــــدایـــا....

 

بارها همان جایی دستم را گرفتی که .

می توانستی مچم را بگیری 

فردا را به امید آنکه...

در آغوشم بگیری شروع می کنم...

 

 

 

خدایا وقتی تو پشتمی...

مهم نیست کیا جلوم هستن!!!

 

 

 

 

در زندگی لحظاتی پیش می آید که...

انسان نه کسی را دوست دارد

و نه دلش می خواهد کسی او را دوست داشته باشد!

 
  • ۹۵/۰۴/۲۹
  • پویا بیاتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی