حدیث دل

حدیث دل
من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی آبی
ولی باذلت و خواری پی شبنم نمی گردم


  • ۰
  • ۰

یادته


یادته


میگفتی


من حسود نیستم


ولی… 


الهی بمیره هرکسی ک بخواد جای من دستاتوبگیره


حتما یادته


حالا من میخوام بهت بگم


هیچکس هیچوقت دستای منو نمیگیره


مطمئن باش!


ولی الان نمیدونم کدوم نامحرمی دستای تو رو گرفته!!!


کدوم نامحرمی صبح زود بهت زنگ میزنه و از خواب بیدارت میکه!!!


کدوم نامحرمی…


فقط اینو بدون پیش هرکی که باشی


مرحـــم دل منی….

 


ایــــن حـــق من نبــود

  • ۹۵/۰۴/۲۹
  • پویا بیاتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی